נמאס מהכאבים?

כאבי צוואר הם יותר מסתם אי נוחות פיזית; זו יכולה להיות תזכורת מציקה מתמדת לתאונה או פציעה בעבר שהשפיעה עמוקות על חייך. ככל שאנו מתעמקים בגורמים, בהשפעה ובחשיבות של פנייה לטיפול בכאבי צוואר.

מבוא

כאבי צוואר יכולים לעתים קרובות להיות תזכורת מתמשכת לתאונות העבר, המשפיעות על איכות החיים. בין אם זה נובע מהתנגשות מכונית, פציעת ספורט, או החלקה ונפילה, ההשלכות של כאבי צוואר לא פתורים יכולות להיות מתישות. טיפול בסיבות הבסיסיות וחיפוש טיפול הולם הם צעדים מכריעים לקראת החזרת הנוחות והניידות. התעלמות מכאבי צוואר מתמשכים עלולה להוביל לסיבוכים נוספים ואי נוחות לטווח ארוך. על ידי הבנת גורמי השורש של כאבי צוואר ואת החשיבות של התערבות בזמן, אנשים יכולים לנקוט צעדים פרואקטיביים לקראת התאוששות ורווחה משופרת.

למה יש לי כאבי צוואר?

כאבי צוואר יכולים להיות בעיה מתמשכת עבור אנשים רבים, במיוחד אלה שחוו תאונות. אחד הגורמים העיקריים לכאבי צוואר הוא צליפת שוט(whiplash ) , המתרחשת כאשר הצוואר נאלץ לנוע קדימה ואחורה במהירות, לעתים קרובות עקב התנגשות מכונית אחורית.

סרטון הדגמה לצליפת שוט

תנועה פתאומית זו יכולה לאמץ את שרירי הצוואר והרצועות, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.

בנוסף לצליפת שוט, מתח שרירים הוא אשם נפוץ נוסף מאחורי כאבי צוואר. יציבה לקויה, שימוש מוגזם בטלפון או במחשב, או נשיאת תיקים כבדים יכולים כולם לתרום למתח שרירים בצוואר, ולגרום לכאב שיכול לנוע בין קל לחמור.
יתר על כן, פריצות דיסק יכולות גם לגרום לכאבי צוואר. כאשר הליבה הפנימית הרכה של דיסק בעמוד השדרה בולטת דרך השכבה החיצונית הקשוחה, היא יכולה לדחוס עצבים סמוכים, ולגרום לכאב, חוסר תחושה או תחושות עקצוץ בצוואר ובאזורים הסובבים אותו.

השפעה על חיי היומיום

כאבי צוואר יכולים להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום של האדם, מה שהופך משימות פשוטות למאתגרות. דמיינו שאתם מנסים לישון טוב בלילה, אבל מתעוררים כל הזמן בגלל אי נוחות ונוקשות בצוואר. חוסר היכולת לנוח כראוי משפיע על רמות האנרגיה שלך יכול להוביל עצבנות וחוסר מיקוד במהלך היום. בעבודה, כאבי צוואר יכולים להקשות על ישיבה לפרקי זמן ארוכים, להתרכז במשימות או אפילו לנהל שיחות רגילות. איכות החיים הכללית פוחתת ככל שהכאב הופך לבן לוויה קבוע, ומשפיע על מצב הרוח, מערכות היחסים והרווחה הכללית.

חשיבות הפנייה לטיפול

חיפוש טיפול בזמן לכאבי צוואר הוא חיוני למניעת סיבוכים נוספים ולשיפור איכות החיים שלך. כאשר לא מטופלים, כאבי צוואר יכולים להוביל לבעיות כרוניות שעשויות לדרוש התערבויות נרחבות יותר בהמשך הדרך. התייעצות עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות, כגון פיזיותרפיסטים או כירופרקטורים, יכולה לסייע באבחון הגורם הבסיסי לכאבי הצוואר שלך ובפיתוח תוכנית טיפול מותאמת אישית.
הדרכה מקצועית מבטיחה שתקבלו את הטיפול המתאים, בין אם באמצעות פיזיותרפיה, תרופות או רפואה סינית ודיקור. טיפול מוקדם בבעיה מגדיל את הסיכוי להחלמה מהירה יותר ומקטין את הסיכון לאי נוחות ארוכת טווח.

איך מטפלים במרפאה שלנו בכאבי צוואר לאחר תאונה?

  • דיקור – דיקור אורטופדי שמניע את הדם באזור ומניע את הטראומה לצוואר
  • מכשיר הננו פיין שלנו – מכשור המתקדם בעולם לטיפול בעזרת אינפרא אדום רחוק שמניע את השרירים ,מוריד דלקת ומשכך כאבים בצורה אפקטיבית ביותר.
  • קינזיוטייפ – טייפים צבעוניים במשקל העור שמורידים דלקת גם לאחר הטיפול
    פורמולות מחקר -לקחנו צמחי מרפא שעברו מחקר רפואי לכאבי צוואר ,הורדת דלקת ושיפור זרימת הדם בחוליות הצוואר והפכנו אותם לנגישים למטופלים שלנו ולא רק לבאי בתי החולים הפרטיים.

אמצעי מניעה ועזרה מקצועית

כדי למנוע כאבי צוואר, שמרו על יציבה טובה, שלבו תרגילי מתיחה בשגרת היומיום והימנעו מישיבה ממושכת. ודא שסביבת העבודה שלך ידידותית מבחינה ארגונומית.

הרפואה האלטרנטיבית רואה את האדם כמכלול שלם מתוך התחשבות בגורמים פיזיים, רגשיים ונפשיים המשפיעים על בריאותו והיא מציעה מגוון רחב של גישות טיפוליות, המאפשרות התאמה אישית לצרכים ולרצונות של כל מטופל. הרפואה האלטרנטיבית מתמקדת לא רק בסימפטומים, אלא גם בגורם הבסיסי לעקמת מתוך שיפור זרימת הדם, חיזוק שרירים ותמיכה במערכת השלד.

הטיפול בכאבי צוואר

יש מטפלים אלטרנטיביים ויש את מרפאת הכאב של אביהו.

מרפאת הכאב של אביהו מציעה לכם מגוון טיפולים יעילים, ללא תופעות לוואי, מתוך התמקדות בגורם הבעיה ובשיפור איכות חייכם.

אביהו החל ללמוד לימודי רפואה סינית באוניברסיטה העברית בירושלים ונסע להתמחות בסין. הוא חזר נפעם מהדרך שבה הרפואה הסינית מסתכלת על גוף האדם כמכלול ועל כך שכל הגוף עובד כמערכת אחת מושלמת.

בקליניקה שלו משלב אביהו בין היתרונות של הרפואה המערבית לבין היתרונות והתועלות של הרפואה הסינית ומציע טיפולים ללא תופעות לוואי משמעותיות במטרה לשחרר את המטופלים שלו מהכאבים, להעניק להם איכות חיים ולמצוא מזור לבעיה הרפואית שממנה הם סובלים.

אל תמשיכו לסבול, אנחנו יכולים לעזור לכם!
התקשרו אלינו עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ ראשונית!

כותב הפוסט - אביהו קוזי
מטפל מוסמך ברפואה סינית

טיפול בעזרת אינפרא אדום ודיקור לבעיות כאב

כואב לכם?

מה אומרים עלינו?