נמאס מהכאבים?

כאבי גב תחתון בצד שמאל מה הם?

כאבי גב תחתון בצד שמאל יכולים לנוע בין כאבים עמומים לתחושות חדות ודוקרות, המשפיעות על הפעילות היומיומית. זה יכול לנבוע ממתח שרירים עקב יציבה לקויה או תנועות פתאומיות, אבל זה יכול גם לאותת על בעיה בכליות. כאשר בעיות בכליות הן הגורם, אי הנוחות מלווה לעתים קרובות בתסמינים כמו שינויים בדרכי השתן, חום או בחילות. התעלמות מסימנים אלה עלולה להוביל לסיבוכים.

מה הקשר בין כליות וכאבים בגב התחתון?

הכליות, הממוקמות בחלק התחתון של הגב ליד כלוב הצלעות, ממלאות תפקיד מכריע בסינון פסולת ונוזלים מהדם ליצירת שתן. כאשר מתעוררות בעיות בכליות, הן יכולות להתבטא בכאבי גב תחתון בשל הקרבה של הכליות לשרירי הגב והעצבים. מחלות כליות שונות, כגון זיהומים, אבנים בכליות או מחלות כליות, עלולות להוביל לאי נוחות בגב התחתון. חשוב להכיר בכך שבריאות הכליות חיונית לרווחה הכללית, שכן כל הפרעה בתפקודן עלולה לגרום לתסמינים כמו כאבי גב תחתון, שינויים בדרכי השתן, עייפות ונפיחות.

טיפים לטיפול בכאבי גב תחתון בצד שמאל הקשורים לכליות

כאבי גב תחתון בצד שמאל הקשורים לכליות יכולים להיות מנוהלים ביעילות עם כמה התאמות באורח החיים. ראשית, שמירה על הידרציה(שתיה) היא חיונית, שכן היא מסייעת בשמירה על תפקוד הכליות ובמניעת אבנים בכליות, שעלולות לגרום לאי נוחות בגב. יציבה טובה היא גורם חיוני נוסף. ישיבה ועמידה זקופה יכולות להקל על הלחץ על הגב התחתון.

הימנעו מהרמת משאות כבדים או תנועות פתאומיות המאמצות את שרירי הגב. שילוב תרגילי מתיחה עדינים בשגרת היומיום שלך יכול לעזור לשפר את הגמישות ולהפחית את מתח השרירים, להקל על הכאב. אם הכאב נמשך או מחמיר, 

איך מטפלים במרפאה שלנו בכאבי גב תחתון צד שמאל בכליות?

דיקור – דיקור מניע את הדם באזור הגב העליון ומתחיל תהליך ריפוי מקומי וספציפי של הגוף.

מניסיוני בחלק גדול מהמקרים כאבי גב באים לאחר בעיה וטראומה רגשית בזמן הטיפול אנו מתשאלים ומטפלים בזה בעזרת הדיקור ובתרגילי נשימות בבית במיוחד אם זה מקרה של לחץ וסטרס מתמיד.

מכשיר הננו פיין שלנו – מכשור המתקדם בעולם לטיפול בעזרת אינפרא אדום רחוק שמניע את השרירים,במידה ומדובר ״שריר תפוס״ הוא מרפה את השרירים הזוקפים של הגב ומוריד את הכאב לעיתים אף במיידי ומניע את הנוזל בתוך השריר ,וכמובן מוריד דלקת בצורה אפקטיבית ביותר.

קינזיוטייפ – טייפים צבעוניים במשקל העור שמורידים דלקת גם לאחר הטיפול ולוקחים את העומס על האזור ונותנים תמיכה.

פורמולות מחקר – פורמולת הgav שלנו

לקחנו צמחי מרפא שעברו מחקר רפואי לכאבי גב עליון ,הפורמולה מתמחה בהורדת דלקת ושיפור זרימת הדם בגב העליון  ומרכז הגוף והפכנו אותם לנגישים למטופלים שלנו ולא רק לבאי בתי החולים הפרטיים.

תרופות להקלה על אי נוחות גב תחתון הקשורה לכליות

התמודדות עם אי נוחות בגב התחתון הקשורה לכליות יכולה להיות מאתגרת, אך ישנן תרופות שיכולות לעזור להקל על הכאב. כרית חמה המופעלת על האזור הפגוע יכולה לספק הקלה על ידי הגברת זרימת הדם והרפיית שרירים מתוחים. תה צמחים שתוכנן במיוחד לתמיכה בבריאות הכליות, כמו תה שן הארי, יכול לסייע בהפחתת דלקת ובקידום תפקוד הכליות. עם זאת, אם הכאב חמור או מלווה בתסמינים מדאיגים אחרים כמו חום או דם בשתן, חיוני לפנות לטיפול רפואי דחוף באופן מיידי.

כאבי גב צד שמאל למטה

כותב הפוסט - אביהו קוזי
מטפל מוסמך ברפואה סינית

טיפול בעזרת אינפרא אדום ודיקור לבעיות כאב

כואב לכם?

מה אומרים עלינו?